Кошик

FAQ

На даний час для наших покупців ми зробили невеликий Блог. Посилання: https://robby.com.ua/oglyad У ньому ми показуємо живі приклади різних товарів (переважно ноутбуки) та коментарі від нас. Постійно додаються нові моделі. Слідкуйте за оновленнями!

Важливе питання. Для допомоги нашому покупцю ми написали особисту, оригінальну статтю від нашого головного менеджера з ноутбуків. Просимо ознайомитися з нею тут: https://robby.com.ua/podbor-noutbuka-ua

За станом на 21.06.2023 (оновлюється) - наш сайт налічує більш ніж 13500 товарних пропозицій. З них лише половина є на самому популярному товарному агрегаторі Hotline, а половини немає і, швидше за все, не буде, хоча ми можемо запропонувати. При цьому новий товар додається постійно, щодня. Звичайно, такої величезної кількості саме у нас на складі бути не може. Популярні позиції різних категорій є на нашому власному складі, інша частина е в наших дистриб'юторів і постачальників. Це логічно і так працюють усі продавці. Виходячи з цього факту, кожен товар унікальний, може перебувати на певному складі і готовий до відвантаження в різні терміни. Багато товарів вимагає переміщення нам на склад і логістика займає час. У будь-якому випадку, точну інформацію мають наші менеджери, які скажуть вам термін відвантаження саме вашого замовлення.

Вся продукція оригінальна та нова. Копій, Б.У., а також відновленого товару ми не маємо.

Дуже важливе питання. Давайте розберемося! Забігаючи наперед скажемо: якщо ви вирішили оплатити продавцю 100% вартості товару, наприклад, щоб не платити за накладений платіж або продавець просить вас оплатити за товар, або отримати завдаток - зверніть увагу на реквізити, які він вам дасть! Ви можете побачити: посилання на "оплату в інтернеті", через невідому вам платіжну систему (найчастіше російську). Вам надходить СМС із посиланням на оплату. У цьому випадку кошти йдуть невідомо куди і при проблемах із продавцем - юридичних повноважень для повернення коштів у вас немає. Або ж вам приходить звичайний номер картки фізичної особи та її ПІБ, наприклад приват банку чи моно. У цьому випадку ви робите звичайний грошовий переказ на звичайну фізичну особу. Все також можуть бути проблеми. Причина проста: підприємницька діяльність (!!!) при отриманні грошових коштів на особисту картку – ЗАБОРОНЕНО (!!!) ЗГОДНО ЗАКОНУ УКРАЇНИ. Якщо ж ви бачите реквізити: ФОП: ... Код ЄДРПОУ/ МФО: ... IBAN: ... то можна оплачувати без остраху. Причина: ви сплачуєте кошти юридично зареєстрованій фізичній особі (ФОП) чи організації. Тому оплата на IBAN рахунок за такими реквізитами - надійна та безпечна. Що таке IBAN: IBAN (International Bank Account Number) – міжнародний номер банківського рахунку. Його призначення – спрощення операцій між банками різних країн. Це стандартна система банківського рахунку у державах Євросоюзу. З 5 серпня 2019 року в Україні запроваджено міжнародний номер банківського рахунку (IBAN), що складається із 29 символів. З січня 2020 року держава перевела всіх ФОП на IBAN рахунки. Роз'яснення абревіатур ФОП та ФОП: ФОП - Фізична особа - підприємець. ФОП - Фізична особа - підприємець (українською мовою) Як було написано вище - приймати платежі звичайні фіз. особи не можуть за законом. ФОП – можуть. Це важливо. Багато хто з вас не розуміє, що це за 29 символів. Як оплачувати такі рахунки? Але це дуже і дуже легко. Ми зробили на сайті покрокову інструкцію: https://robby.com.ua/iban-ua

Є оплата готівкою. Найпростіший спосіб. Є оплата на розрахунковий IBAN рахунок магазину. Використовується, якщо Ви бажаєте сплатити, маючи кошти на своїй картці. Є також оплата безготівково без ПДВ. Цей спосіб застосовують різноманітних організації.

Замовлення можна зробити за допомогою телефону, залишити замовлення на сайті через кошик або ж, написавши на месенджер Telegram. Вам дадуть повну консультацію та відповіді на запитання.

Так звичайно. Це найпростіший і найпрактичніший варіант відправлення замовлень. Клієнт сплачує тоді, коли отримує посилку на відділенні. Тарифи компанії перевізника Нова пошта за дану послугу – 2% від заявленої вартості посилки. Щоб заощадити, є варіант 100% оплати на розрахунковий рахунок картки магазину. Економія – 1% від вартості.

На даний час - воєнний стан і ми змушені брати задатки перед відправками, як страхування отримання клієнтом посилки з пошти. Це мінімальна страховка продавця і покриває (часто лише частково) витрати на логістику, вартість якої з відомих причин зросла з початку війни. Не рідкісні випадки замовлень клієнтами товарів та не явища на пошті за посилкою. В даному випадку магазин оплачує повернення посилки з урахуванням вартості в 2 (!) Сторони, що є великою сумою та витратами. Саме через це, заради страховки від таких випадків, ми просимо мінімальний задаток на розрахунковий рахунок у розмірі 3% вартості товару.

Ми не займаємося такими "аферами". Кошти, а саме в даному випадку завдаток оплачується на розрахунковий IBAN рахунок продавця ("ФОП"), що не варто плутати зі звичайною карткою фізичної особи, якою часто користуються "продавці" з того ж OLX, Prom (не радимо взагалі купувати там що або за передоплатою!) або схожих ресурсів. Оплати за IBAN реквізитами означають те, що ви здійснили платіж на юридично завірене фіз. особу (ФОП), а звичайний "переказ" жодної юридичної сили немає. Ваші задатки підв'язуються під номер вашого замовлення (потрібно вказувати номери ID під час здійснення платежів) та їх легко ідентифікувати. Можна не перейматися.

Найчастіше замовлений Вами товар, який має статус "на складі", при оформленні до 14-17:00 - їде день у день. Також, можуть бути варіанти відправки на наступний день або приміром протягом 7 робочих днів, якщо товар з розряду "передзамовлення" та менеджер вас про це повідомив. Дану інформацію повідомляє менеджер під час оформлення замовлення. Важливо! При великому навантаженні на логістику нашого магазину, наприклад перед святами, або в інші дні високої завантаженості, а також на високе навантаження в період карантину самої логістики Нової пошти - ваші посилки можуть їхати наступного ранку після замовлення, якщо не встигли відвантажитися в той ж день! Ми намагаємося відправляти день у день і просимо ставитись до цього з розумінням. Всі замовлення будуть надіслані. Заздалегідь дякуемо!

Так звичайно. Рахунки виставляємо без ПДВ. При оформленні безготівково, просто в коментарях в кошику вкажіть назву своєї організації та пошту. Наш бухгалтер зробить рахунок фактуру та надішле Вам на пошту. Вартість товару при оплаті безготівково становить +5% до ціни за готівку. Термін дії рахунку – 48 годин. Оплата у національній валюті.

При оформленні замовлення з доставкою за допомогою Нової пошти потрібно вибрати номер відділення, розташований у вашому місті. Посилання: https://r51797.geo.novaposhta.ua/office/nearest. Вибравши зручне відділення, вкажіть його при оформленні замовлення в кошику, або повідомте оператора при замовленні по телефону. Також є послуга доставки "до дверей" кур'єром Нової пошти. В даному випадку Ваше замовлення привезе кур'єр на вказану вами адресу, але стягуватиметься додаткова плата за оплату доставки. Вартість доставки посилки можна дізнатися за посиланням: https://novaposhta.ua/privatnim_klientam/ceny_i_tarify. Введіть габарити посилки, місто, вартість зворотної доставки коштів та буде відображено інформацію.

Наш магазин після відправки товару шле СМС із номером декларації. Ці 14 цифр, ніщо інше, як номер Вашого замовлення у перевізника Нова пошта. На сайті Нової пошти можна перевірити статус посилки за посиланням: https://novaposhta.ua. Крім нас, Нова пошта шле в смс, або на Viber номер декларації також. У будь-якому випадку, якщо Ви не отримали номер - зателефонуйте в магазин і Вам його продиктують. І не забувайте встановити програму Нової пошти на телефон для легкого відстеження посилок.

На весь товар, крім аксесуарів, на кшталт чохлів для планшетів, а також комплектних аксесуарів, наприклад пультів управління, шнурів, зарядних пристроїв і їм подібним, що є по суті витратним матеріалом - поширюється гарантія. Термін її від 12 до 36 місяців. Повністю ознайомиться можна у пункті "Гарантія та повернення товару".

icon_mes Найчастіші питання та відповіді icon_whatsapp Сервісне обслуговування (тільки питання щодо гарантії та проблем з товаром)